Tonnie E. bracht Shelley Bosch met messteken om het leven

Als een shock en totaal onverwachts. Dat is de beste omschrijving van hoe de nabestaanden van de 22-jarige Shelley Bosch reageerden toen de jonge vrouw vorige week dinsdag dood in haar huis werd gevonden. Ze wordt omschreven als iemand die heel veel over had voor de mensen die haar lief waren, een sterke vrouw die gerechtigheid hoog in het vaandel had staan.

Dood Shelley Bosch

Rond 20.00 uur op dinsdag 23 juni kreeg de politie een melding binnen van een incident in een woning aan de Jan Th. Tooroplaan. In de woning troffen zij een dode vrouw aan. De politie hield in eerste instantie drie verdachten aan. De 23-jarige Tonnie E. uit Ede, de vriend van Shelley Bosch en twee vrienden van Tonnie E. De vrienden zijn twee broers die, naar later blijkt, door Tonnie E. zijn gebeld op de avond van 23 juni. Eenmaal ter plaatse heeft een van hen direct de hulpdiensten ingeschakeld. De drie mannen werden gearresteerd maar de twee broers werden na twee dagen weer in vrijheid gesteld. Uit onderzoek is gebleken dat de twee niet betrokken zijn geweest bij de dood van Shelley Bosch.

Roddels

Hoe het heeft kunnen gebeuren dat er een einde is gekomen aan het jonge leven van Shelley Bosch is iets wat de gemoederen in Ede al een week bezig houdt. Al kort na haar dood gingen er in de stad de wildste verhalen rond. Zo zou ze drugs gebruiken en betrokken zijn bij criminele activiteiten. Die geruchten werden al snel ontkracht door haar moeder. Maar ook buren en vrienden van Shelley bevestigen dat er helemaal niks klopt van de roddels. Ook het verhaal dat in Ede rond zou gaan dat Tonnie E. zijn vriendin al dan niet per ongeluk zou hebben doodgeschoten kan naar het rijk der fabelen worden verwezen. Het klopt dat hij beschikt over een wapenvergunning en vroeger lid is geweest van een schietvereniging, maar volgens perswoordvoerder Annete Toonen van het openbaar ministerie is er “bij het incident dat heeft geleid tot de dood van het slachtoffer geen vuurwapen betrokken geweest”.

Messteken

Wat er dan wel is gebeurd is de vraag. De moeder van Shelley Bosch doet vanavond in een herdenking die gehouden wordt ter nagedachtenis van haar dochter haar verhaal. Daarin verteld ze dat haar dochter op een onwaardige manier van het leven is beroofd. Tonnie E. zou haar met meerdere messteken om het leven hebben gebracht. “Meer dan mijn vingers en tenen samen”, zo maakte haar moeder vandaag bekend. “Ik heb haar die avond niet zelf kunnen verdedigen, maar dat ga ik nu wel tot mijn dood doen.” “Ik kan uit de grond van mijn moederhart zeggen, ze heeft het niet zien aankomen. Ze had geen pijn. Ik heb haar zelf helemaal verzorgd, dus ik heb kunnen zien met mijn ogen wat haar is aangedaan. Ze is toegetakeld als een beest in een slachthuis.” Ook vraagt ze iedereen om de familie van Tonnie E. en de twee eerder aangehouden verdachten met rust te laten, omdat zij er niks mee te maken hebben.

Gelukkig

Van eerder geweld tussen Tonnie E. en Shelley Bosch heeft eigenlijk niemand wat gemerkt. Buren merkten juist op dat ze er de laatste tijd zo gelukkig uitzag. Ook hebben ze de twee nooit ruzie horen maken, hoewel ze dat in haar vorige relatie nog weleens hoorden. Wel is er een vriendin van Shelley die zich zorgen om haar maakte en vond dat ze zich anders gedroeg dan voorheen. Enkele dagen voor haar dood zou Shelley Bosch hebben gesproken over blauwe plekken die ze had, maar hoe ze daaraan kwam heeft ze niet duidelijk gemaakt. “Shelley was een meisje die nooit een ander tot last wilde zijn, maar de blik in haar ogen spraken boekdelen toen ik haar een week voor haar dood bezocht”.

Vierde slachtoffer partnergeweld

Shelley Bosch is deze maand al de vierde vrouw die door partnergeweld om het leven is gekomen. Zo werd op 11 juni de 29-jarige Esther Hoegen met geweld om het leven gebracht in haar woning in Neede. De politie hield haar 33-jarige vriend Dennis S. aan als verdachte. Op 13 juni schoot David K. de 30-jarige Dimi dood in haar woning in De Meern in Utrecht. Hij kwam die avond zijn spullen ophalen nadat hun relatie net was verbroken. Op dezelfde dag werd ook de 50-jarige Trien Gerrits om het leven gebracht. Haar man Frank Daniels schoot haar dood op een camping in Appeltern waarna hij vervolgens zichzelf van het leven beroofde.

Behulpzaam

Vorige week werd dus opnieuw het leven ontnomen van een onschuldige vrouw, in de bloei van haar leven. “Shelley was een lief en aardig iemand, ze had veel over voor de mensen die zij lief had“, zo omschrijft een buurvrouw haar. Ook een vriendin omschrijft haar als iemand die altijd voor anderen klaar stond. “Ze hielp me altijd als er iets was en ik kon haar altijd bellen. Als er dan iets was stond ze ook direct met pizza en cola voor je deur. Haar beste vriendinnen en haar honden Charly en Diesel waren alles voor haar. Kwam je aan haar honden dan had je een groot probleem.”

Lees ook: Tonnie E. verdacht van betrokkenheid bij dood Shelley Bosch

42 gedachten over “Tonnie E. bracht Shelley Bosch met messteken om het leven

  • juni 30, 2020 om 22:35
    Permalink

    Ik hoop dat ze die vieze kippenborst in de bajes even een lesje leren.
    Vieze laffe hond.

    Beantwoorden
    • juli 11, 2020 om 22:06
      Permalink

      Bij Rico Verhoeven, zal hij het denk ik niet zo snel proberen?. Meisjes, bejaarden, kinderen, dieren enz, zijn natuurlijk een veel gemakkelijker doelwit. In de bajes zullen zijn nieuwe buren, hem wel een beetje opvoeden. Daar kan die loser al zijn frustraties en agressie afreageren op volwassen kerels, die wel iets terugdoen.

      Beantwoorden
  • juli 1, 2020 om 01:20
    Permalink

    Zo n gozer mag nooit meer vrijkomen voordat hij het weer bij een ander doet.
    Wat een held, tegen zo n meisje.
    Gadver walg ervan

    Beantwoorden
  • juli 1, 2020 om 07:50
    Permalink

    Nederland kennende, zal dat vuilnis geen levenslang krijgen. Dus hoop ik van harte, dat hij de jaren in de gevangenis als een monster wordt behandeld. Dat zijn medegevangenen hem het leven zuur gaan maken, want dat verdient die rat. Sorry W, maar ik noem hem geen hond, want honden zijn mooie en toffe dieren. Het is gewoon genetisch afval, wat ze zijn vergeten te verbranden.

    Beantwoorden
  • juli 4, 2020 om 22:33
    Permalink

    Ch wordt dadelijk weer een gevalletje van hij was net op dat moment even ontoerekeningsvatbaar en daar zullen die klunzen van het pbc wel vrolijk met mee gaan. Hetzelfde bij deze laffe hond doen slachten als een dier op het slachthuis alleen dan niet humaan maar net op zo’n manier als hij deze jonge vrouw vermoord heeft.

    Beantwoorden
    • juli 5, 2020 om 01:47
      Permalink

      Idd Karel
      Afslachten die vieze hond, maar dan wel langzaam.

      Beantwoorden
  • juli 7, 2020 om 19:59
    Permalink

    Niet vastzetten maar aan de familie uitleveren dat is het enige rechtvaardige wat die doorgedraaide idioot verdient

    Beantwoorden
    • juli 8, 2020 om 13:44
      Permalink

      Idd Frans,
      Zul je zien dat er ook nog mensen zijn die zeggen je mag het recht niet in eigen hand nemen.
      Daders worden bijna altijd beter beschermd en krijgen meer hulp dan nabestaanden.
      Te gestoord voor woorden.

      Beantwoorden
  • juli 9, 2020 om 19:45
    Permalink

    Lees net dat die vieze moordenaar gelukkig voorlopig vast blijft zitten

    Beantwoorden
    • juli 10, 2020 om 16:51
      Permalink

      Erger nog.
      Ik kwam en zeg met opzet kwam want wil er na dit nooit meer komen.
      De ouders van deze mafkees zaten in de afgelopen dagen gezellig in een stamkroeg je op het Rozenplein, vrolijk aan een pilsje alsof er niets is gebeurd.
      Te walgelijk voor woorden.

      Beantwoorden
      • juli 11, 2020 om 20:17
        Permalink

        En wat wil je met je opmerkingen zeggen dan? Het was de zoon die een misdrijf heeft gepleegd, niet zijn ouders. Als jij iets verkeerd doet is het toch ook niet de schuld van je ouders. Die mensen zullen zich ook wel zwaar klote voelen van binnen. En in het café zitten hun vrienden. Is dat zo erg dan?

        Beantwoorden
        • juli 12, 2020 om 14:54
          Permalink

          Ouders waren op de hoogte dat deze gozer niet spoorde.
          Weet al wie jij bent.
          Vriendin van de moeder van de moordenaar

          Beantwoorden
        • juli 12, 2020 om 15:14
          Permalink

          Muts zal haar hersens wel kapot hebben gezopen inmiddels.
          Zal wel iemand zijn die de hele dag doelloos thuis zit en niets beters te doen heeft dan daders te beschermen.
          Gewoon triest figuur denk ik.
          Raad de nabestaanden aan niet naar mensen zoals dit te luisteren, die hebben zelf steekje los.

          Beantwoorden
        • juli 12, 2020 om 15:32
          Permalink

          Jij denkt dat ze nog vrienden hebben? Wie wil daar vrienden mee zijn? Jij bent zeker zo’n strontvlieg die meeslijmt met de ouders die een monster gecreëerd hebben?

          Beantwoorden
        • juli 12, 2020 om 17:18
          Permalink

          Beetje uit respect aan de moeder van het slachtoffer had wel gemogen. Hun zijn wel verantwoordelijk hoe hun kind is. En doen of er niks gebeurd is kan bij mij er niet in dan ben je als ouders ook gestoord.

          Beantwoorden
      • juli 11, 2020 om 22:45
        Permalink

        Lekker voor de nabestaande. Hun lekker op Rozenplein biertje drinken terwijl de nabestaanden verplicht worden om te rouwen door hun kind.

        Beantwoorden
        • juli 12, 2020 om 15:25
          Permalink

          En dan ook nog 2 onschuldige jongens mee de afgrond in proberen te nemen.
          Mag maar hopen dat muts geen kleindochters of dochters heeft, piept ze wel anders

          Beantwoorden
        • juli 12, 2020 om 15:49
          Permalink

          Dus? Die ouders moeten we ook maar gevangen zetten? Of in huis opsluiten? Alsof ze “lekker” een biertje drinken. Dus iedereen die een misdrijf pleegt, daar moet de naaste familie ook maar voor boeten? Ik vind dat een hele rare gedachtegang.

          Beantwoorden
        • juli 12, 2020 om 16:12
          Permalink

          En de moeder van Shelley heeft gevraagd of de familie van die klootzak met rust gelaten kan worden. Maar mensen zijn oh zo begaan met haar maar als ze dan iets vraagt, dan hebben mensen daar lak aan!

          Beantwoorden
          • juli 13, 2020 om 11:14
            Permalink

            Had zijn Familie haar maar met rust gelaten, had het meisje waarschijnlijk nog geleefd.
            Algemeen bekend uit wat voor Familie deze jongen komt.
            Daar hoeven we niet eens over te discussiëren.
            Deze Familie was vroeger ook herhaaldelijk bij vechtpartijen betrokken.
            Tegen muts zou ik willen zeggen, zoek een hobby, ga puzzelen of zo.
            Waarschijnlijk weet je de helft vd info niet.
            Jij bent niet meer dan een strontvlieg.

  • juli 12, 2020 om 17:07
    Permalink

    Hoe klote voel je je als je kort erna gezellig in de kroeg gaat zitten?
    In de krant stond dat zijn ouders verklaarde dat het niet om een psychose ging.
    Domme uitspraak.
    Moord met voorbedachte rade dus?
    Hoe dan ook hoop dat ze hem ophangen.
    Wens de nabestaanden veel sterkte en kracht toe.

    Beantwoorden
    • augustus 2, 2020 om 01:37
      Permalink

      Wat een zielig ventje is die johan zeg !! Hij weet er alles van he !! Aan elke verhaal zitten 2 kanten !! En hij kent alle in en ouds achter dit verhaal ??!! Hij was er nl. Zelf bij !! Al weken heeft hij daar zelfs gewoond !! Dus hij weet echt alles wat er gebeurd is he??!! Sukkel !! Ik ken zijn ouders goed !! En die mensen gaan kapot van de stress !! En ja dan is een bietje even iets om de pijn te verzachten !!! Denk daar eens over na eikel !!! En ja je kan je eigen niet verplaatsen in die ouders he ?? Een iq als een stoeptegel !! Die mensen zijn nu al zwaarder gestraft dan hun zoon !! Waar jij ook al jou menig over heb he !! Hoe simpel kan je zijn ?!!! Dus hou je grote bek nu maar een beetje ! Tot dat je alles echt weet ! En dan nog weet jij niets !!

      Beantwoorden
      • augustus 3, 2020 om 21:56
        Permalink

        Niet handig wat chauffeur doet.
        Door zo agressief te reageren gaan mensen denken dat zijn ouders deze karaktertrek ook hebben.
        Chauffeur maakt het juist voor zijn ouders alleen maar erger, over iq gesproken.

        Beantwoorden
      • augustus 6, 2020 om 17:23
        Permalink

        Nee maar ik helaas wel en jij ook niet dus waar bemoei jij je mee

        Beantwoorden
      • augustus 27, 2020 om 17:46
        Permalink

        Hey mafkees doe nou is gwn normaal jij weet niet in wat voor hel de ouders nu leven van een meisje dat netjes eerlijk en oprecht was wat geeft iemand het recht om een leven te beëindigen van een jonge vrouw die volop in het leven staat .en dat zijn ouders in de stress zitten dat zal best maar ik als vader zijnde zou hem dood wensen ook al is het mijn eigen kind oog om oog tand om tand ik zou hem persoonlijk zijn nek omdraaien maar dat is mijn mening weet je zijn ouders hebben hun kind nog de dochter van deze dame zal zij nooit meer kunnen opzoeken verdiep je daar is in CHAUFFEUR ga eerst is nadenken voor je je mond open gooit .Voor de moeder van SHELLY houd moed en wens je heel veel kracht toe voor de komende tijden 💪 en Niet op zulke mensen reageren als CHAUFFEUR !

        Beantwoorden
      • oktober 13, 2020 om 21:09
        Permalink

        Jij hebt gelijk hoor, en sommige mensen zijn zo simpel. En komen met van die kreten maar ze weten niks.

        Beantwoorden
    • augustus 3, 2020 om 21:21
      Permalink

      2 verhalen?
      Tja jammer dat deze jongedame haar verhaal nooit meer kan vertellen.
      Chauffeur is gewoon een beetje triest.

      Beantwoorden
  • augustus 6, 2020 om 17:22
    Permalink

    Chauffeur hoe denk je dat het voor mij is als moeder van Shelley. Kom niet meer buiten omdat ik hun niet wil tegenkomen. En toen ze konden afscheid nemen van shel kwamen ze niet opdagen. Dus als iemand zijn leven is verwoest is het de mijne.

    Beantwoorden
    • augustus 7, 2020 om 13:09
      Permalink

      Moeder van Shelley,
      Beste is niet te reageren op iemand zoals chauffeur.
      Het taalgebruik van deze persoon zegt al genoeg.
      Duidelijk iemand die niet weet wat ellende of verdriet is.
      Als mijn kind dit op zijn of haar geweten zou hebben zou ik idd niet de behoefte hebben in de kroeg te gaan zitten, nogal respectloos.
      Geen aandacht aan chauffeur geven.
      Hou U sterk, vecht voor gerechtigheid.

      Beantwoorden
    • oktober 13, 2020 om 21:08
      Permalink

      Jij bent schijnheilig Mariet, want zo goed ging het met Shel niet hoor. Ze woonde in een zwaar vervuild huis, wat vol was met peope en pis van die honden, van een vriendin van haar gehoord. En jij had haar al snel de deur uit gewerkt. En dat ze zo netjes was is ook gewoon onzin. Ze zoop zich ook regelmatig klem en jij, schijnheilig zeggen: ze dronk niet. Tuurlijk Mariet

      Beantwoorden
      • oktober 15, 2020 om 20:13
        Permalink

        Wat ben jij zielig zeg muts, ga wat beters met je leven doen dan moord verdedigen. Ook al zoop ze de hele kroeg leeg, is dat een reden om iemand als een beest af te slachten dan. Jij bent niet helemaal lekker in je bovenkamer, en die idioot woonde bij haar in dus wat lul je nou joh. Waar 2 vechten hebben 2 schuld, alleen als de ander ook nog haar verhaal kon vertellen, maar dat is helaas niet zo. Misschien dat jij het ook verdiend om te voelen hoe het is je enigste kind te verliezen op zo een manier. Schaam je.

        Beantwoorden
      • oktober 15, 2020 om 20:16
        Permalink

        Internet held moet weer dr frustratie kwijt.
        Teveel drankjes achterover getikt waardoor je de sprookjes weer gaat geloven ? Het is wel duidelijk dat je niks te doen hebt. Je maakt je druk om een zin terwijl de familie van het monster de hele dag hun zelf zitten vol te gieten ? En knap dat jij kan vertellen dat het niet goed ging met haar. Ze deed niemand wat kwaad. Volgens mij ging het niet helemaal goed met dat monster aangezien hij iemand dit aan kan doen, die keren dat hij zichzelf uit het leven had willen halen dat had die moeten doen. Kom niet schijnheilig praten over iemand die zich zelf niet meer kan verdedigen.

        Neem er nog een !

        Beantwoorden
      • oktober 15, 2020 om 21:43
        Permalink

        Iedereen weet toch wie muts is?
        Dat is een vriendin van de moeder van de moordenaar en die zullen er alles aan doen om dit meisje in een zwart daglicht te stellen.
        Ik ken deze muts namelijk.
        Willy R uit Ede
        Moeder van Shelley, niet op reageren!
        Dit wijf is ziek en gestoord!
        Daarom heeft ze zo n fijne relatie met haar eigen kinderen, uch.

        Beantwoorden
      • oktober 15, 2020 om 22:15
        Permalink

        En dat is een reden om iemand met tientallen messteken om het leven te brengen?
        Je bent een vies wijf muts!

        Beantwoorden
      • oktober 15, 2020 om 22:47
        Permalink

        Waarom maak jij deze jonge vrouw zwart muts?
        Mischien moet je dat bij de moordenaar doen.
        Is geen enkel excuus voor wat hij heeft gedaan.
        Schandalig wat jij doet, haar ouders trap nageven en iemand die niets meer kan terug zeggen zwart maken.

        Beantwoorden
      • oktober 15, 2020 om 23:29
        Permalink

        Ik ben een goede vriendin van Shelley en ze was juist heel netjes, snap het verhaal van Muts dan ook niet.
        Ze was na de dood van haar vader vorig jaar net weer aan het op krabbelen, en al die tijd wilde ze ook nergens heen, lekker thuis met haar honden.
        Ze werkte hard, was lief en had aandacht voor mensen om haar heen.
        Muts weet dus niets en liegt.
        We kunnen beter dit walgelijke figuur negeren, te laf haar echte naam te gebruiken.
        Niemand trapt in jouw verhaaltjes.
        Ihvj Shelley

        Beantwoorden
  • oktober 16, 2020 om 17:28
    Permalink

    Maak jezelf bekent muts, als je lef hebt, doen we het effe face to face

    Beantwoorden
  • oktober 16, 2020 om 18:25
    Permalink

    Maak je echte naam bekent muts!
    En blijf van mijn vriendin haar herinnering account.
    Ik weet wie jij bent!
    Als je je niet terugtrekt en door blijft gaan gooi ik al je gegevens op internet inclusief je adres!
    Was je laatste waarschuwing!
    Vecht maar met iemand die wat terug kan doen!

    Beantwoorden