De Patron wilde “snitch” en “hoerenzoon” Samir Erraghib dood, pgp-gesprekken Taghi onderschept

Hoeveel is een leven waard? Een vraag die niet zou misstaan in menig filosofieclubje. Die van Samir Erragib was Ridouan Taghi in ieder geval meer dan 100.000 euro waard. Zo kregen de tot twintig jaar cel veroordeelden schutters 90.000 euro. De twee stond een mooie beloning te wachten wanneer Samir Erraghib overdag zou worden doodgeschoten, zo werd hen door Ridouan Taghi beloofd. Achraf B. kreeg voor het spotten en het contact onderhouden met die schutters 20.00 euro. Dat bleek allemaal vandaag tijdens een tussentijdse zitting tegen zeven verdachten in het onderzoek 26marengo naar de mannen achter meerdere liquidaties met Ridouan Tagi als opdrachtgever.

Liquidatie Samir Erraghib

Slechts 23 jaar oud waren de uitvoerders van de liquidatie van Samir Erraghib. Op 17 april 2016 schoten Bowy T. en Abdelghani el H. de 37-jarige Samir Erraghib dood in zijn auto op een parkeerplaats in IJsselstein in het bijzijn van diens 7-jarige dochter. Er ging van alles mis. Zo startte de vluchtauto niet waardoor er voor de politie voldoende bewijs overbleef om de twee al snel te kunnen arresteren. Beiden kregen twintig jaar opgelegd omdat niet duidelijk werd wie van de twee geschoten heeft.

Tijdens een pro-formazitting in het hoger beroep in deze zaak bleek onlangs dat uit berichten gevonden op de in beslag genomen servers van Ennetcom duidelijk is geworden wie van de twee de schutter is geweest. Uit andere onderschepte pgp-berichten zou volgens het openbaar ministerie blijken dat de opdract voor deze moord vn Ridouan Tagi afkomstig is. Zo valt te lezen in berichten, naar wat volgens het openbaar ministerie de pgp van Ridouan Tagi was, dat "die kk auto niet startte" en dat zijn dochtertje erbij aanwezig was.

Dodenlijst Taghi

Het is wederom een overeenkomst met de lijst die werd rondgestuurd met daarop alle liquidaties die volgens de maker op het conto van Ridouan Taghi toegeschreven konden worden. Ook hier staat de naam van Samir Erraghib op. Volgens de lijst zou de aanleiding voor de moord een geripte partij hasj zijn. Volgens het openbaar ministerie werd Samir Erraghib door Ridouan Taghi gezien als verrader. In een van de pgp-gesprekken noemt hij hem een "Snitch" en "een hoerenzoon die info over ons gaf".

Criminele organisatie Ridouan Taghi

Uit berichten gevonden op een in beslag genomen server in Costa Rica en uit de verklaringen van kroongetuige Nabil B. heeft justitie nu een groep samengesteld die in het onderzoek 26Marengo tot dusver terecht staan voor onder andere de liquidatie van Samir Erraghib, de liquidatie van Hakim Changachi en de liquidatiepoging op Khalid H. Ook wordt de mannen deelname aan de criminele organisatie van Ridouan Taghi ten laste gelegd. Zo werd Nabil B. door medeverdachte Mohammed R. de dag voor de moord op Samir Erraghib gewaarschuwd. Nabil B. reed in een vergelijkbare auto als Samir Erraghib en was van plan naar IJsselstein te gaan. Iets dat hem door Mohammed R. werd afgeraden toen de twee elkaar troffen in de Platinum Lounge in de Utrechtse wijk Overvecht omdat "De Kleine" de hit op Samir Erraghib had besteld.

Mustapha F.

Communicatie tussen deze groep en Ridouan Taghi vond voornamelijk plaats via diens broer Morad Taghi die min of meer fungeerde als spreekbuis voor de man die hij in de gesprekken aanspreekt als 'Pat' ofwel de Patron. Zo moet hij van Ridouan bijvoorbeeld de groep complimenteren met hun verrichte daden. Zo zouden ze "een fucking goeie groep zijn die tenminste hun hersens gebruikten en moeten de mannen trots zijn op zichzelf. Zelf zit Morad Taghi op dit moment vast in Marokko samen met Jamal, een andere broer van Ridouan Taghi.

De twee worden verdacht van betrokkenheid bij de liquidatiepoging op Mustapha F. Die poging kostte echter het leven aan de zoon van een rechter. Een vergismoord, zoals er al meerdere voor gingen in de groep rondom Ridouan Taghi. Het was niet de eerste keer dat er een poging werd gedaan om Mustapha F. om het leven te brengen, zo bleek eveneens uit de pgp-gesprekken. Achraf B. zou samen met Ricardo O. uit Vianen de club hebben geobserveerd. Mustapha F. was echter voorbereid op de dreiging richting hem en door zijn oplettendheid en de vele beveiliging rondom de club werd de moordopracht tijdelijk ingetrokken.

Arthur M.

Bij de verdachten blijkt ook een oude bekende te zitten uit het 26koper onderzoek. Arthur M., de man die uiteindelijk niet werd vervolgd voor zijn deelname aan de moordploeg op wielen, later in een rolstoel belandde vanwege zijn eigen roekeloze rijgedrag tijdens een vluchtpoging en nu alsnog wordt vervolgd voor deelname aan de criminele organisatie rondom Ridouan Taghi.Hij is een van de mannen die destijds op de bewakingsbeelden stond van de loods in Nieuwegein waar de 26koper groep een wapenarsenaal verborg. Arthur M. werd uiteindelijk niet vervolgd hiervoor. In januari 2017 wordt Arthur M. in Diemen opgepakt. Een observatieteam ziet hoe hij iets op een band in een wielkast van een BMW 3 serie legt. Later komt Barry M. met een andere man, naar later blijkt Anouar B., naar diezelfde auto gelopen, grijpt in de wielkast en neemt plaats in de auto. Barry M. wordt opgepakt, Anouar B. weet te vluchten, Arthur M. wordt na een lange achtervolging en een crash opgepakt.

Anouar B. gooit tijdens zijn vlucht een rugzak met een AK-47 en 28 patronen weg. In de auto waarin Arthur M. vluchtte werden colaflessen gevuld met benzine en aanstekers gevonden. Arthur M. kreeg drie jaar cel omdat hij tijdens zijn vlucht een ongeluk veroorzaakte waarbij mensen gewond raakten. Barry M. kreeg achttien maanden cel. Door de crash tijdens die vlucht belandt Arthur M. in een rolstoel. Het hele gebeuren vind drie dagen voor de liquidatie van Justin Jap Tjong plaats. Een van de mannen betrokken bij de liquidatiepoging op Khalid H. maar kort daarna zelf geliquideerd in Amsterdam. Volgens bronnen waren Barry M., Arthur M. en Anouar B. van plan om op die dag al Justin Jap Tjong om te leggen. Door de arrestatie van Arthur M. en Barry M. kreeg hij nog drie dagen extra te leven.

Loods gestolen auto's

Tijdens die arrestatie werd bij Arthur M. een afstandsbediening gevonden die toegang verschafte tot een loods in Landsmeer. In die loods werden op 7 februari acht gestolen auto's gevonden en verschillende kentekenplaten. In de loods werden de originele papieren van de twee gestolen BMW's aangetroffen. Bronnen melden destijds dat dat echter niet het enige zou zijn geweest. Ook de originele papieren van de Skoda gebruikt bij de liquidatiepoging op Khalid H. en de Audi die in de buurt gevonden werden lagen in de loods. Dat Arthur M. nu een van de verdachten is die vervolgd worden voor onder andere de liquidatiepoging op Khalid H. komt dan ook niet echt als een verrassing. Het gerucht dat hij betrokken was bij de liquidatiepoging op Kalid H. ging al langer rond in het criminele circuit.

Lees ook: Nieuwe onderwereldoorlog dreigt in Utrechtse wijk Overvecht

Vermeende dodenlijst Ridouan Taghi rondgestuurd

Invallen in Utrecht, Nieuwegein,Vianen en Tiel in lopend onderzoek mocromaffia

PGP-berichten onthullen schutter liquidatie Samir Erraghib

OM eist 20 jaar cel voor koelbloedige liquidatie IJsselstein

Hoe belangrijk was Samir Erraghib in de mocromaffia

Gouden tip over verblijfplaats Ridouan Taghi en Said Razzouki nu 100.000 euro waard

27 gedachten over “De Patron wilde “snitch” en “hoerenzoon” Samir Erraghib dood, pgp-gesprekken Taghi onderschept

  • november 28, 2018 om 17:45
    Permalink

    Deze taghi maakt echt iedereen dood zware gangster deze man pfff genadeloos

    Beantwoorden
  • november 28, 2018 om 17:53
    Permalink

    PGP staat voor Pretty Good Privacy. “PRETTY Good Privacy” NIET “GARANTEED Good Privacy”.

    Er zijn zoveel manieren om ongehinderd/ongezien te communiceren. Waarom met zo’n telefoon?

    Beantwoorden
  • november 29, 2018 om 03:39
    Permalink

    Tagi is de baas van de onderwereld deze man heeft alles op ze kop gezet. Zware gangster !

    Beantwoorden
    • november 29, 2018 om 14:27
      Permalink

      Zware Gangster? Maakt gebrijk van een PGP telefoon terwijl er zat bewijs bestaat dat die telefoons je helemaal geen privacy verschaffen. Integendeel zelfs, die telefoons en het hele netwerk waar ze over gaan zijn juis ontworpen zodat naieve wannabe gangsters ze gaan gebruiken. Ja echt een hele zware gangster dat idool van jouw hahahahahahahahahaha

      Beantwoorden
      • december 1, 2018 om 14:52
        Permalink

        Hahahahhahahaha

        NEDERLANDS MEEST GEZOCHTE CRIMINEEL!!!

        Ze kunnen taghi niet pakken heel het corps zoekt hem en zelfs Interpol.

        Wat een incompetente politie apparaat hebben we toch vol met inteelt tokkies.

        Nederland staat voorschut zelfs die 100.000 euro gaat jullie niet helpen lutsers.

        Afz

        Afk

        Beantwoorden
    • december 7, 2018 om 17:52
      Permalink

      Beste kerel,

      Die Taghi is geen ( BAAS ) Vd onderwereld hoe kom je daarbij ??????
      En als die Taghi slim is waarom praat hij openlijk over de PGP ondanks dat ie zogenaamd ( NIET TE TAPPEN WAS ) ???!!!!!!
      Zulke uitspraken doen je nie over tellie alleen face2face kerel !!!!!!!
      En nog iets als hij ( SLIM IS ) gaat hij niet naar Zuid Amerika toe !!!!!! De Amerikaanse inlichtingendiensten weten; (meerdere organisaties oa CIA ) die weten bijna alle communicatiemiddelen te onderscheppen ook de satelliet verkeer wordt in de gaten gehouden ook de bazen van ( de Kartels ) worden getapt en ( LIVE TAPPEN ) ook !!!!!!
      Dus heel Zuid Amerika is echt niet ( SAFE ) 4 deze beste vent !!!!!! Zijn beste wereldje wordt steeds kleiner kleiner kleiner kleiner kleiner kleiner kleiner………………………………………………………………………………………………………………..By THE way denk nou niet dat hun alleen gezocht worden door Interpol voor deze 2 wordt in dit geval nu de goochelkast open gedaan en worden toegepast !!
      Ja het wordt steeds moeilijker nu ze al op z’n minst 2 organisaties achter zich aan hebben !!!!!!
      Een ding ik had niet voor Zuid Amerika gekozen om te skuilen dat is het domste wat hun zouden kunnen doen !!!!!!
      Het wordt in ieder geval niet makkelijk voor deze 2 knapen !!!!!!
      Maar wees wel skerp ik zou niet in hun skoenen willen staan zo strak in de skijnwerpers !!!!!!

      Beste lezers fijne feestdagen👍🏾👊🏾🥊🥊🥊

      Ciao geluk dag hoor Tinus Plotseling 🌹❤️✝️☯️☮️
      🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾

      Beantwoorden
  • november 30, 2018 om 14:30
    Permalink

    Geweldig leven heeft die taghi, continu achterom kijken of je vijanden je niet vinden. De recherche en interpol die je zoeken, en dan wordt je vroeg of later gepakt en dan krijg je levenslang.
    Top leven

    Beantwoorden
  • november 30, 2018 om 19:16
    Permalink

    mensen met geld of macht worden altijd intelligent en slim en hoog aangeprezen ongeacht wat de werkelijkheid is

    Beantwoorden
  • november 30, 2018 om 23:49
    Permalink

    Ik heb het gevoel dat internationale justitie allang weet waar hij zit, maar het komt nu nog niet goed uit om hem te arresteren. Zolang ze iedereen doen geloven dat ze hem nog hard zoeken, komen de andere criminelen uit hun eigen schuilplaatsen laten zich meer zien, bewegen meer en de een na de ander wordt gepakt of geliquideerd. Dezelfde tactiek als met bin Laden. Alle aandacht ging naar hem en ondertussen werd Guantanamo Bay volgepropt. Ze willen Taghi nog niet arresteren, de dag dat het wel uitkomt hebben ze hem binnen 24 uur op een vlucht naar Nederland of Marokko. Hij wordt misschien ook als zondebok gebruikt om zoveel mogelijk geld en onroerend goed in beslag te kunnen nemen. Risico is alleen dat als er naast de waarheid ook teveel leugens over die man worden verteld, hij misschien bij een arrestatie ‘per ongeluk’ wordt neergeschoten zodat de leugens in stand gehouden kunnen worden om al het geld in beslag te nemen. Als hij nog geld heeft. want een mens die zo moet vluchten heeft geen geld meer. Khaddafi werd ook maar met alleen zijn kleren in een kuil gevonden, Saddam Hoessein had niks meer toen hij gevonden werd etc. Ik hoop dat alle broeders inzien dat misdaad echt niet loont. De toestand nu rond Taghi en Razzouki is voor hen levensgevaarlijk en beangstigend. Elk geluid s nachts is verdacht, elke aardige persoon die langs loopt en groet is verdacht. De gezondheid van een mens kan dit niet te lang hebben. Eigenlijk moet de media ook stoppen met allerlei verhalen en niet meer melden dan er echt gebeurd is voor wie het wil weten. Alle drugs en wapens de wereld uit, dan hebben de journalisten misschien alleen nog positief nieuws te melden.

    Beantwoorden
    • december 2, 2018 om 13:50
      Permalink

      Drugs, wapens en ook kennis zijn niet het probleem. Wijs en zinnig toegepast zelfs nuttig.

      Beantwoorden
    • december 2, 2018 om 14:05
      Permalink

      Wauw nog even twee vingers in je reet stoppen en dan lekke ruiken.

      Taghi zit in Mexico ja op een plek die word gerund door cartels een plek waar Nederland en Interpol niks te zeggen hebben.

      En hij zet Nederland voorschut want de moorden gaan door en niet alleen hier.

      Wauw heel het corps en inclusief Interpol ze kunnen niks ze staan machteloos.

      Want taghi oppakken is niet hetzelfde als een bon uitschrijven vandaar dat ze het ook niet gaat lukken.

      Want deze Patron is veel slimmer en gehaaider dan je gemiddelde rechercheur.

      Nederland veel sterkte met jullie oneindige zoektocht!

      Afz

      Afk

      Beantwoorden
      • december 3, 2018 om 21:36
        Permalink

        @Mocro,
        Ik woon al het grootste deel van mijn leven in Mexico (In het niet zo fijne Noorden). Ik weet dat het stoer klinkt al die buzz-words in deze business (Mexico, cartels, Gangster, Narco, Sicario), maar ik kan je vertellen dat je uit je nek lult nu.
        Cartels hier liggen allemaal overhoop met elkaar en er komen er elke dag meer “Wannabe cartels” bij die de boel over willen nemen, “tomando la plaza” noemen ze dat hier. Kortom deze gasten, de nieuwe en al bestaande cartels hebben hun handen vol aan elkaar en ook de conflicten die ze onderling in hetzelfde cartel hebben.
        Deze gasten gaan echt geen polder Mocro helpen met zijn conflict aan de andere kant van de wereld.
        Trouwens, bij cartels denkt iedereen meteen aan El Chapo en ander grote namen maar die cartels hebben niks te maken met Europa. Die zijn allemaal bezig met U.S.A.
        Het zal je verbazen dat er een Mexicaans cartel is dat vele malen rijker is dan de bekende cartels en die WEL Europa en Azie in handen heeft. Het zal je vast nog meer verbazen dat dit cartel geen geweld gebruikt. Daarom kent niet iedereen dit cartel en daarom zijn ze vele malen groter en rijker geworden.

        Beantwoorden
  • december 3, 2018 om 12:59
    Permalink

    Een beetje respect voor dames, dank je wel. Eywa als hij echt in Mexico zit zoals je zegt, heb je al gezien wat ze daar alleen al met elkaar doen. Bruggen die volhangen en lijken dichtgemetseld in gebouwen. Waarom gaat hij niet rustig met een vals paspoort ergens in Indonesië of zo wonen tussen de echte moslims. Qatar en Koeweit hebben ook al geen uitleveringsverdrag met Nederland of Marokko. Daar met een goede vrouw trouwen en onopvallend leven. Za3ma kartel, met jullie stoerdoenerij. Ga daar zelf even een kwartier zitten.

    Beantwoorden
  • december 4, 2018 om 17:10
    Permalink

    Camargo Tamaulipas; bedankt voor de diepere uitleg. Dat grotere rijkere cartel waar je het over hebt, kan dat niet gewoon de Mexicaanse overheid zijn? Overheden en Koningshuizen (niet de Nederlandse) zijn de grotere drugsdealers. Nog een reden waarom ze andere dealers uit de weg willen ruimen, het zijn gewoon hun concurrenten. Inderdaad ik vond het ook al een sterk verhaal dat deze Nederlandse Taghi zogenaamd bescherming zou krijgen van een cartel in Mexico. Het eerste wat ze doen is zijn oor afsnijden en losgeld vragen bij zijn familie. De media maakt hem groter dan hij is, zelf wil hij het liefst radiostilte om hem heen en vergeten worden.
    Mocro: onderschat de internationale justitie niet. Ze hebben alle middelen tot hun beschikking en mogen legaal op iemand schieten, helikopters laten uitrukken etc. Normaal gezien hebben ze hem allang in het vizier. Ze zitten gewoon de boel tegen elkaar uit te spelen. Ik denk ook niet dat Taghi en zijn zogenaamde rechterhand nog fijn samen zijn. Marokko heeft de familieleden van beiden opgepakt en die worden gemarteld, verhoord en zelfs verkracht door politieagenten in de Marokkaanse cel. De grootste verrader voor Taghi zou nu juist Razzouki zijn. Hij kent hem goed en kent al zijn contacten en plaatsen. Razzouki kan Taghi juist aangeven in ruil voor strafmindering en in ruil voor zijn familie. De boel hoeft niet mooier gemaakt dan het is, dat is alleen in films. Als je op de vlucht bent kun je rekening houden met een paar dagen geen eten bij de hand, soms anoniem onder een brug moeten slapen etc. Waar gaan ze nog geld kunnen opnemen? Ze zullen af en toe zelfs ergens zwart moeten werken alleen voor eten en onderdak en wachten dat je vergeten wordt. De mogelijkheden zijn niet eindeloos. Normaal gezien heb je van te voren al ingedekt en heb je verschillende identiteitspapieren, maar dan nog loop je te snel in de gaten. Waar kan een Mocro zonder op te vallen rondlopen? In Zuid-Amerika, omdat het uiterlijk er een beetje op lijkt, met papieren van een overleden iemand die nooit als overleden is opgegeven. Maar zodra je praat weten ze dat je geen zuid-amerikaan bent. In Amerika zijn er ook veel mogelijkheden tot identiteitsfraude, zolang je maar in een andere staat zit dan de echte persoon. Bij Libanezen kun je voor veel geld een identiteit kopen en Libanezen hebben vaak al tig nationaliteiten, dat mag volgens hun wet. Verder een identiteitskaart of paspoort van een gevluchte Syrier of Irakees. Die verkochten destijds hun papieren massaal toen ze gingen vluchten. Nee Mocro en de anderen hier, het is juist een vreselijke situatie om in te zitten. Probleem is, zou hij gearresteerd worden, dan loopt zijn familie nog steeds gevaar. Wanneer je met Colombianen, Mexicanen ed werkt teken je ook met het bloed van je familieleden. Marokkanen hebben nog een beetje eergevoel en lossen het alleen onder elkaar als mannen op. Maar die Indianen maaien zo je ouders en je kinderen neer als ze denken dat je hen verraden of bestolen hebt.
    Er is hier niks romantisch aan en je gaat in die situatie voor een lange tijd niemand meer kunnen vertrouwen en zeker die zogenaamde rechterhand niet.

    Beantwoorden
    • december 6, 2018 om 01:16
      Permalink

      Jij keek te veel na corleone dat Bernardo provenzano
      Toto riina veraadt en automatisch uitschakelt niet teveel films kijken pik

      Beantwoorden
  • december 5, 2018 om 20:04
    Permalink

    Haha te veel groupies verhalen. De echte maffia of cartels zijn overheden

    Ze doen live voor je neus allen julie slapen en kijken te veel narcos leven is niks waard als het om overheden gaat maar als paar katvangers mekaar knallen is het cartel of maffia… zo zie je weer hoe men is geschest vanaf geboorte ben je katvanger van overheid dombo

    Beantwoorden
  • december 6, 2018 om 22:27
    Permalink

    AllesvoorTaghi. Ik ben een dame en geen p.i.k.
    Nee ik ken die film niet. Italië wist allang waar Toto Riina al die jaren uithing. Het was alleen politiek lastig om hem te arresteren, omdat er honderden omgekochte handen boven zijn hoofd gehouden werden. Ze zullen natuurlijk iemand aanwijzen die hun zogenaamd de gouden tip gegeven zou hebben. Ze kunnen moeilijk tegen het volk zeggen dat ze net zo corrupt zijn en het allang wisten waar hij zat. In het geval van Taghi heeft het niet met corruptie te maken waarom hij niet gearresteerd is. Ze hebben hem nu gewoon in een situatie gebracht waar hij niet veel kwaad kan doen en het is interessanter om hem nu juist niet te arresteren, omdat al degenen die onder hem werkten nu nog overmoedig als ongeleide projectielen slordig rondrennen, teveel informatie achterlaten en tegen elkaar uitgespeeld worden. Plus ook nog de tegenstanders van Taghi die tegen justitie aanschuiven om hem zogenaamd te helpen vinden. Oftewel ze hebben ineens zicht op een hoop criminelen. Waarom denk je dat er zo groot in de kranten stond dat er een kroongetuige was met zijn naam er nog bij? Iedereen weet dat het gevaarlijk is voor de getuige en zijn hele familie. De naam kon ook geheim gehouden worden. Juist hiermee lok je andere criminelen die natuurlijk vroeg of laat een wraakactie moeten doen. De moord op de broer van de kroongetuige is eigenlijk gewoon uitgelokt. En wie zegt dat Taghi hiervoor opdracht gaf? Misschien had hij er helemaal niet vanuit zijn verstopplek de opdracht voor gegeven, maar kwam het voor iemand anders net goed uit, omdat de naam Taghi nu toch al overal in de media genoemd wordt kun je er makkelijk achter verschuilen. Begrijp je wat ik bedoel? Juist hem niet arresteren en lekker laten zitten waar hij even zit, brengt nu even meer op. Als de koe uitgemolken is en er is niks nieuws meer te halen, dan kun je hem altijd nog arresteren. Juist het feit dat de beloning van 25.000 naar 100.000 is opgeschroefd laat zien dat ze hem bijna gaan arresteren met als excuus dat er een gouden tip binnenkwam en gelukkig voor hem en voor zijn familie betekent dit hogere bedrag ook dat ze hem levend willen hebben, omdat hij informatie in zijn hoofd heeft die voor justitie van grote waarde is. Een beloning wordt niet zomaar verhoogd, dat heeft altijd een goede reden.

    Beantwoorden
    • december 7, 2018 om 20:21
      Permalink

      @Dolle Mina,
      Jij hebt te veel fanta gedronken beste vrouw! Met je lange fantasie teksten. Jij kan zo een spannende fantasie misdaad boek gaan schrijven. Je hebt totaal geen benul van wat zich hier en daar precies afspeelt. Hoe goed ken jij de man kwestie? Dus niet, anders had je hier je fantasieverhaal niet gedaan en je mond gehouden.

      Beantwoorden
    • december 7, 2018 om 22:29
      Permalink

      Watlul je allemaal deze man is de baas en roeit iedereen uit die een bedreiging is wees blij dat ie geen officieren en rechters begint te hitten als ie alleen criminelen uitroeit petje af ga zo door

      Beantwoorden
  • december 7, 2018 om 14:45
    Permalink

    Mina pikkie je hebt teveel gtst gekeken Ridouan is niet Ludo Sanders en jij bent niet Anita ga je mondje spoelen ik ruik je vaders p..

    Beantwoorden
  • december 7, 2018 om 18:15
    Permalink

    Ik had het kunnen weten, Kanaleneiland en een doorgeblowde opmerking. Wat GTST? Ik kijk die rommel niet. Veel te laag voor mijn intellect. Jullie praten allemaal nog steeds met ‘sh’ daar in Kanaleneiland. Kijk maar of je zusjes thuis zitten GTSHT aan het kijken of ergens anders GTSHT doen. 3la niveau hier.

    Beantwoorden
    • december 9, 2018 om 15:49
      Permalink

      Dolle mina,

      Jij hebt echt een hoger IQ dan al die ezels (ESHELS) van utrecht en amsterdam bij elkaar.
      Deze gasten begrijpen niet dat er een nieuw tijdperk aankomt waar de elite al jaren naartoe gewerkt hebben:Totale controle over alle burgers.cash geld gaat verdwijnen,ongehoorzame burgers worden met 1 druk op een knop compleet buiten het elektronische/digitale betaalsysteem gezet.Zie dan maar als bontkraagje je (neppe) guccikleding te betalen.

      Beantwoorden
  • december 8, 2018 om 14:38
    Permalink

    Mina kom hier lekkere zina zit op me zibi neem shotje tequila ik trap die m3 jij zit in groep drie

    Beantwoorden