Tonnie E. verdacht van betrokkenheid bij dood Shelley Bosch

In de Jan Th. Tooroplaan in het Gelderse Ede is dinsdagavond in een woning een dode vrouw gevonden. De politie trof het slachtoffer, de 22-jarige Shelley Bosch, aan na een melding.

Verdachten

Wat er zich precies in de woning van Shelley Bosch heeft afgespeeld is nog onduidelijk. Er zijn in ieder geval drie verdachten aangehouden. Een van hen zou de melding hebben gedaan. De verdachten hebben papieren zakken om hun onderarm gekregen om sporen veilig te stellen. Een van de mannen werd vrijwel direct overgebracht naar het politiebureau. De andere twee mannen zouden ‘s avonds nog geruime tijd geboeid op de galerij van de flatwoning hebben gezeten. Het gaat om twee mannen uit Ede van 23 en 21 en een man uit Wageningen van 27.

Misdrijf

Hulpdiensten gingen rond 20.00 uur op de melding af. Meerdere politieauto’s en ambulances kwamen ter plaatse. Ook een traumahelikopter werd opgeroepen, maar later weer gecanceld. De forensische opsporing doet onderzoek in de woning om duidelijk te krijgen wat er is gebeurd. De politie gaat er vanuit dat Shelley Bosch door een misdrijf om het leven is gekomen, maar de exacte toedracht is nog onduidelijk.

UPDATE: De 23-jarige verdachte uit Ede blijkt Tonnie E. te zijn. De vriend van Shelley Bosch. De twee andere jongens die na haar dood werden aangehouden zijn inmiddels vrijgelaten. Uit het onderzoek is niet gebleken dat zij betrokken zijn geweest bij de dood van Shelley. Een van hen is degene geweest die het incident heeft gemeld bij de politie. Tonnie E., de vriend van Shelley Bosch, wordt wel verdacht van directe betrokkenheid bij haar dood. Hij zal morgen worden voorgeleid bij de rechter-commissaris.

Heeft u tips over deze zaak? Mail dan [email protected] of [email protected]

58 gedachten over “Tonnie E. verdacht van betrokkenheid bij dood Shelley Bosch

  • juni 26, 2020 om 00:50
    Permalink

    Kansloos gedrocht die Tonnie. Bleek die anjer van je maar vast flink, die wordt geheid gepakt.

    Beantwoorden
    • juni 26, 2020 om 20:54
      Permalink

      @De Beuk, en nu maar hopen, dat hij per ongeluk in zijn gebleekte anjer genomen wordt, door zijn nieuwe buren.

      Beantwoorden
  • juni 26, 2020 om 01:06
    Permalink

    Mensen oordelen gelijk het kan ook een ongeluk zijn geweest wacht het onderzoek af voor je een oordeel velt

    Beantwoorden
      • juni 26, 2020 om 22:17
        Permalink

        Zandneger ik zeg niet dat het een ongeluk is nu met die 14 dagen verlenging is het zeer zeker geen ongeluk dus ze mogen van mij hem de straf geven wat hem toe behoort

        Beantwoorden
      • juli 1, 2020 om 22:47
        Permalink

        Wilbert zal wel Familie zijn van die Gore moordenaar en Micheal denk ik ook
        Stelletje mongolen

        Beantwoorden
        • juli 2, 2020 om 18:47
          Permalink

          @Martin, het zijn gewoon twee linkse bloedzuigers, die ieder gelegenheid misbruiken om de nabestaanden nog een trap na te geven. Worden er bijvoorbeeld een stelletje terroristen opgepakt, dan is het weer eens te hard gegaan, tijdens de arrestatie. Pakt een politiehond een inbreker, dan is het weer zielig voor die inbreker. Rijden plofkrakers zichzelf aan gort in een gestolen Audi, dan is het natuurlijk allemaal heel erg zielig. Kortom, het gaat puur om het gallen en dwarsliggen, ongeacht het onderwerp.

          Beantwoorden
        • juli 25, 2020 om 21:24
          Permalink

          Prachtig hoe je het punt juist bevestigd. Dr. Smartiepants.

          Beantwoorden
    • juni 26, 2020 om 20:34
      Permalink

      @Michael, volgens mij ben jij per ongeluk geboren?. Ze zijn waarschijnlijk ook per ongeluk, vergeten jou weg te pleuren?.

      Beantwoorden
      • juni 26, 2020 om 21:26
        Permalink

        Zullen we eens een enquête dien om jouw je waan te breken? Mafkees

        Beantwoorden
      • juni 27, 2020 om 09:27
        Permalink

        Doe is FF Normaal waar gaat dit over!
        Hij heeft niet eens gezegd dat het een ongeluk was het had een ongeluk kunnen zijn!!.

        Iedereen begint al de oordelen Terwijl het Onderzoek nog niet klaar was!
        Gister werd pas bekend gemaakt dat hij er echt iets mee temaken heeft, eerst was het een verdachte!.

        Maar blijkbaar is jou stand in je hoofd net zo klein als Tonny.

        Beantwoorden
      • juli 2, 2020 om 18:54
        Permalink

        Zandneger dat was nog helemaal niet bekent dat hij haar neer gestoken had toen ik de reactie plaatste als je goed Nederlands begrijpt weet je wat ik er neer gezet hebt maar begrijpend lezen is moeilijk

        Beantwoorden
        • juli 4, 2020 om 13:55
          Permalink

          @Michael, zo te lezen heb jij moeite, met begrijpend schrijven?. Het staat vol met taalfouten. Verder heb je ook nog nooit van komma’s en punten gehoord. Begrijpend lezen is geen probleem, maar dan moet de trol in kwestie wel normaal schrijven. Dus wil je de schoolmeester uithangen, leer dan eerst Nederlands. Verder is er nog nooit een mes uit zichzelf, bij iemand naar binnen gevlogen. Daarom hebben de fabrikanten er voor het gemak een handvat op gemonteerd.

          Beantwoorden
    • juli 1, 2020 om 08:12
      Permalink

      @Michael, nee dat meisje is per ongeluk neergestoken??.. Spoor jij wel??. Ik begin steeds een grotere hekel te krijgen aan die slinkse figuren, die alles romantiseren en goed proberen te lullen. Je bent gewoon een bloedzuiger en een narcistische teringhufter.

      Beantwoorden
    • juni 26, 2020 om 21:28
      Permalink

      Wat wij waarschijnlijk achtenaskt geen waarheid. Dus hij heeft een terecht punt in reactie op de reacties.

      Beantwoorden
      • juli 1, 2020 om 08:03
        Permalink

        @Wilbert, wat ben jij een hypocriete hufter!. Dat meisje is vermoord en jij lult mee, met die mafkees?. Jouw tijd komt nog wel!. Smerige slinkse rat.

        Beantwoorden
    • juni 28, 2020 om 02:31
      Permalink

      Ze moeten die mafkees in ieder geval z.s.m, onder die steen begraven.

      Beantwoorden
  • juni 26, 2020 om 21:28
    Permalink

    Een ongeluk waarschijnlijk niet, had gekund, eerder in een vlaag van woede. Geen doelbewuste moord denk ik. Hoe dan ook, gewoon een verrot joch, waarschijnlijk stoornisje en daarmee dus problemen met de prefrontale cortex, zoals al die knakkers die in de wajong zitten en een absoluut waardeloos bestaan lijden. Kansloos en het absoluut niet waard.

    Beantwoorden
  • juni 28, 2020 om 14:24
    Permalink

    Liefde maakt alles stuk, indien je er niet mee om kan gaan.

    Beantwoorden
  • juni 29, 2020 om 23:57
    Permalink

    Haal het balkje maar weg
    Zeer herkenbaar, en zeker zijn tatoeage
    Hoop dat hij krijgt wat hij verdient
    Heel veel sterkte voor de nabestaanden

    Beantwoorden
      • juli 1, 2020 om 12:25
        Permalink

        @Martin, dan zijn ze zeker vergeten, dat gedrocht in die pers te douwen?.

        Beantwoorden
  • juli 1, 2020 om 18:12
    Permalink

    Helaas wel zandneger
    Die gast had nooit geboren mogen worden

    Beantwoorden
  • juli 3, 2020 om 00:59
    Permalink

    Hartverscheurend het afscheid van deze jonge vrouw.
    Wat heeft deze vent veel leed aangericht.
    Die is psychisch niet in orde en een gevaar voor de samenleving.

    Beantwoorden
    • juli 3, 2020 om 18:40
      Permalink

      En Michael?
      Jij bent gewoon een smeerlap
      Hoop dat het nooit in jouw familie voor komt!

      Beantwoorden
  • juli 5, 2020 om 02:06
    Permalink

    Niet te hopen dat hij ooit weer de kans krijgt.
    En dan kunnen ze wel een balkje over die duivels ogen plaatsen, maar heel Ede en daarbuiten weet al lang wie deze persoon is.
    En dan straks tijdens de rechtzaak haar zwart maken in de hoop dat hij dan minder straf krijgt.
    Afmaken die vent.

    Beantwoorden
    • juli 5, 2020 om 20:42
      Permalink

      Ken Tonnie E. nog van vroeger.
      Bij op school gezeten, toen al niet zo n frisse knul, komt ook niet uit zo n frisse familie.
      Hoop dat hij weg rot in de bak voor wat hij heeft gedaan.
      Voor de nabestaanden, iedereen leeft met jullie mee.
      Sterkte en haal gerechtigheid.

      Beantwoorden
      • juli 12, 2020 om 16:00
        Permalink

        Ik heb die ouders in het café horen zeggen dat ze zelf meteen twijfelde aan de betrokkenheid van hun eigen zoon.
        Wel vreemd dat ze dan nu doen alsof ze niet weten dat hun zoon niet spoort.

        Beantwoorden
        • juli 13, 2020 om 11:05
          Permalink

          Ik ,als onpartijdig persoon toch nog even dit.Tis natuurlijk in en in triest wat er gebeurd is en als er een dader is en hij/zij bekend,duidelijk dan verdient hij/zij een straf.Maar om ook de ouders aan te vallen of haatzaaien gaat mij persoonlijk te ver.

          Beantwoorden
          • juli 13, 2020 om 12:20
            Permalink

            Maarten,
            Die ouders twijfelden meteen aan de betrokkenheid van hun eigen zoon.
            Heb het ze in het café horen zeggen.
            Waarom hebben zij geen actie ondernomen?
            Mischien had dit dan voorkomen kunnen worden.

    • september 13, 2020 om 11:33
      Permalink

      Mensen maken haar al zwart, waarom? Niemand verdient het om zo te worden afgeslacht. Hopen dat hij levenslang krijgt

      Beantwoorden
      • september 19, 2020 om 12:53
        Permalink

        Idd Anoniem,
        Niets rechtvaardigd moord, en mensen die dat wel denken deugen zelf niet.

        Beantwoorden
  • juli 14, 2020 om 14:46
    Permalink

    Als reactie op bovenstaand.Ik hoop dat Oki ook zo mans genoeg is geweest om de ouders daarop aan te spreken als hij erbij was.”Dan had dit allemaal voorkomen kunnen worden”

    Beantwoorden
    • juli 16, 2020 om 17:30
      Permalink

      @Oki, Arjen is een trol, die graag de boel ophitst. Het beste medicijn, tegen dit achterlijke gelul is negeren. Hij is ook niet in staat om begrijpend te lezen, daarom trekt hij de verkeerde conclusies.
      Het is zonde van jouw tijd om hem iets uit te leggen. Hij loopt gewoon te zuigen om jou op te naaien en reacties uit te lokken. Daar hebben alle narcisten last van.

      Beantwoorden
  • juli 17, 2020 om 22:33
    Permalink

    Hebt helemaal gelijk zandneger.
    Zonde van de tijd en energie

    Beantwoorden
  • juli 21, 2020 om 12:00
    Permalink

    @ Oki en Zandneger.dat jullie al niet je echte naam durven te gebruiken ,zegt genoeg.Ook jullie niveau van taalgebruik zegt genoeg.Niveau heren en empatisch vermogen,waarschijnlijk ver buiten jullie bereik.

    Beantwoorden
    • juli 22, 2020 om 17:50
      Permalink

      Wie zegt dat Oki mijn echte naam niet is Arjen?
      Ik ken de feiten Kaiser.
      Hou dus je mond en zoek een hobby.
      Ga je moeder lastigvallen of zo

      Beantwoorden
      • juli 23, 2020 om 14:19
        Permalink

        @Oki, negeren die trol, het is gewoon een bloedzuiger. Zal wel een of andere GL stemmer zijn.

        Beantwoorden
  • juli 21, 2020 om 16:11
    Permalink

    Tis sws een trieste dood van een jonge vrouw.Als men harde feiten heeft dan is dit het medium om daarop een reactie te geven.Wat de laatste reacties:”zandneger en oki op Arjen heeft er duidelijk niets mee te maken,maar is meer voor eigen belang.Over narcisme gesproken.Dus heren, feiten……….!!!

    Beantwoorden
    • juli 23, 2020 om 18:17
      Permalink

      Wat is er mis mee, dat ik die smerige moordenaar het allerslechtste toewens?.

      Beantwoorden
      • juli 25, 2020 om 21:46
        Permalink

        Een vraag? Verfrissend. Zal retorisch zijn. Maar in feite een hele goede vraag. Maar of je ze kan beantwoorden? Anders had je immers de verwensing nagelaten.

        Beantwoorden
        • augustus 7, 2020 om 22:49
          Permalink

          Ik als haar moeder kan alles beantwoorden en verder alleen degen die haar vrienden familie etc zijn

          Beantwoorden
          • augustus 9, 2020 om 13:50
            Permalink

            @Mariet, ten eerste gecondoleerd, met het verlies. Hier op BN, zitten een paar bloedzuigers, die het voor de dader opnemen. Eerst begonnen die hufters, over dat het misschien wel een ongeluk zou kunnen zijn geweest?. De meest achterlijke theorieën, kwamen hier voorbij.
            Door de bezuinigingen bij de GGZ, zitten dit soort figuren thuis achter hun laptop te trollen. Ze zij herkenbaar aan hun taalfouten en onsamenhangende zinnen, zonder hoofdletters en leestekens.

  • juli 26, 2020 om 13:23
    Permalink

    Wel eens van sarcasme gehoord Wilbert?
    Je bent echt nog te dom dat je poept.
    Ieder gezond nadenkend mens wenst hem het allerslechtste toe.
    Denk dat ergste wat jij ooit hebt meegemaakt het doortrappen van een mier is.

    Beantwoorden