Garagehouder Boy M. (18) aangehouden voor groepsverkrachtingen in autobedrijf Den Bosch

De politie heeft vandaag acht mannen gearresteerd in de leeftijd van 18 tot 26 jaar voor het plegen van verkrachtingen. Het gaat om een al langer lopend onderzoek naar groepsverkrachting. Deze zouden hebben plaats gevonden bij een garagebedrijf in de straat Orthen in Den Bosch. De 18-jarige eigenaar van het autobedrijf, Boy M., is eveneens als verdachten aangehouden.

Garagebedrijf Boy M.

De acht mannen werden vanochtend vroeg van hun bed gelicht. Arrestaties vonden plaats in Den Bosch en Rosmalen. De woningen van de verdachten worden doorzocht. Daarnaast vinden er ook bij het garagebedrijf van Boy M. doorzoekingen plaats. De politie bezocht het pand al eens eerder dit jaar. In april werd er ook al een ruimte van het garagebedrijf door forensische rechercheurs op sporen onderzocht. Volgens de politie zouden in die ruimte de verkrachtingen hebben plaats gevonden.

Groepsverkrachting

De zaak kwam begin dit jaar aan het rollen toen drie meisjes van 15 en 16 jaar afzonderlijk van elkaar aangifte deden van verkrachting bij de politie. De meisjes kwamen onder andere via social media in contact met leden van de groep. Ze werden vermoedelijk gedrogeerd en vervolgens door meerdere jongens seksueel misbruikt. Het rechercheteam heeft aanwijzingen dat er naast de drie meisjes die reeds aangifte hebben gedaan nog meer slachtoffers zijn. Vermoedelijk hebben zij uit angst voor de jongens gezwegen. De politie hoopt dat zij alsnog hun verhaal willen doen nu de groep is opgepakt.

Beeldmateriaal minderjarige meisjes

Tijdens de doorzoekingen zijn er meerdere spullen in beslag genomen. Buiten dingen die als bewijs kunnen dienen worden er ook kostbare goederen in beslag genomen. Dit met mogelijke schadevergoedingen aan slachtoffers die later door de rechter kunnen worden opgelegd. Bij het garagebedrijf zijn bijvoorbeeld meerdere dure auto’s in beslag genomen. In het onderzoek zijn ook naaktfoto’s en ander beeldmateriaal naar voren gekomen. Hierop zijn verschillende minderjarige meisjes te zien.

Het autobedrijf van Boy M. aan de Orthen in Den Bosch is inmiddels dichtgespijkerd. De burgemeester sluit het pand voor één jaar omdat de openbare orde ernstig is verstoord.

17 gedachten over “Garagehouder Boy M. (18) aangehouden voor groepsverkrachtingen in autobedrijf Den Bosch

  • december 3, 2019 om 17:30
    Permalink

    Vind sowieso groepsverkrachtingen een raar fenomeen.. stelletje homo’s die niet uit de kast durven komen en daarom een onschuldig meisje gebruiken om hun aard te verhullen.. ga dan lekker cirkel rukken stelletje pedo’s

    Beantwoorden
  • december 3, 2019 om 18:11
    Permalink

    ze lopen er ook allemaal bij als televisiehomo’s,
    zo’n strakke broek, glimmende kleertjes, wijvenschoentjes, haartjes precies uitgelijnd, crèmepjes op de zonnebank bakkus, zo’n frothorloge om het dunne polsje, vuilniszak jas aan.

    en dan de hele dag vervelen in zo’n witwasbedrijfje met allemaal auto’s die je met zo’n herseninhoud nooit van je leven eerlijk kunt betalen dus dan gaan ze maar kinderen drogeren en verkrachten…

    vroeger hadden zulke tokkies nooit knaken en zag je ze niet, nu met al die wiet, pillen en coke hebben ze knaken en gaan ze overal popie jopie doen.

    Beantwoorden
    • december 5, 2019 om 02:45
      Permalink

      Witwasbedrijfje. Dat zeg je goed. Was ook meteen mijn eerste gedachte. Vooral na het bekijken van de “bedrijfspagina”. Op FB overigens, want een gewone zat er even niet in denk ik.

      Beantwoorden
  • december 3, 2019 om 21:42
    Permalink

    Hard aanpakken deze gasten. Familie moet ook optyfen man. Beetje huilie huilie doen als hun zoon voor verkrachting van minderjarige meisjes wordt opgepakt. Heel snel opflikkeren….Stumperds!

    Beantwoorden
  • december 3, 2019 om 21:44
    Permalink

    Het is gewoon vies tuig, opsluiten en nooit meer loslaten! Hiermee heb je alleen maar ellende en die veranderen nooit of ze worden alleen maar slechter!

    Beantwoorden
  • december 4, 2019 om 06:03
    Permalink

    Las ergens een reactie over dat het Noord-Afrikanen zouden zijn… De waarheid is helaas dat het ‘onze jongens’ zijn.

    Dit soort rare fratsen zijn niet afkomstgebonden! Hoop in ieder geval dat ze komende tien keer Kerst niet thuis kunnen vieren. Op zijn minst.

    Beantwoorden
  • december 4, 2019 om 08:41
    Permalink

    2 jaartjes brommen en weer vrij ,terwijl die meisjes getekend zijn voor het leven en dan nog onrustig bij het bedrijf ook ?Door familieleden ? Hoe zouden jullie het vinden als het bij jou zusje/nichtje bekende zou gebeuren ?Stelletje hypocriete tyfusleiers

    Ik heb zelf 2 dochters en ben toch echt bang dat er 8/9 mensen minder in nederland zouden wonen,ook al kost het me eigen kop

    Beantwoorden
    • december 4, 2019 om 17:49
      Permalink

      Mag ik je helpen maat,gedeelde smart is halve smart, ik ben opa van 4 kleindochters, laten ze er niet aan komen want ik help de hele familie het land uit!!

      Beantwoorden
      • december 5, 2019 om 01:19
        Permalink

        Het zijn nederlandse jongens hoe wil je ze het land uit hebben of hoopte je stiekem dat geen geen nederlanders waren maff

        Beantwoorden
      • december 5, 2019 om 08:55
        Permalink

        @ Edje
        Tuurlijk mag je me helpen ,maar dan help ik jou ook 😉

        Beantwoorden
  • december 4, 2019 om 12:37
    Permalink

    Ik weet een beetje wie Boy is, omdat hij een bekende is van de vriendengroep waar ik weer bij hoorde tot ik verhuisde. Dat-ie dit zou doen, ligt een beetje in de lijn der verwachting, helaas. Signalen online zijn er al te vinden.

    Beantwoorden
  • december 5, 2019 om 11:21
    Permalink

    vieze gasten jou altijd al verwacht van dit clubje

    Beantwoorden
    • december 8, 2019 om 22:51
      Permalink

      al die hun reactie,s hebben gegeven ,er zijn er 2 los die er niks mee te maken hebben dus zou maar effe wachten met al die bedreigingen naar hen toe ,en degeen die zeggen dat ze dit al hadden verwacht omdat het vieze gasten zijn denk jij 2 keer moet nadenken als degeen die los is erbij zit ,niet te hopen voor je zielo

      Beantwoorden
  • december 6, 2019 om 09:50
    Permalink

    Ik vraag me af als ik nou de enigste ben die het apart vind dat een 18 jarige een autobedrijf bezit met dure auto’s? Hoe komt deze jonge man aan zijn vermogen want ik vind dit behoorlijk knap Hij komt niet over als iemand die flink gespaard heeft en zuinig is aan zijn kleding onder andere te zien. Zijn papierwerk zal wel kloppen….

    Beantwoorden
    • december 8, 2019 om 00:20
      Permalink

      @a,

      Zijn oom Ferry heeft al 25 jaar een autobedrijf met dezelfde achternaam (bedrijfs naam) in Den Bosch. Best wel een groot en successvol bedrijf. Als je kijkt op de website van het bedrijf van Boy zelf, staan er een aantal mooie autos op die duur lijken. Maar wat opvalt zijn de prijzen van die autos (zo duur zijn die autos niet). Als je dan kijkt naar de kilometerstand van die autos, dan weet je meteen waarom.
      Op het journaal zie je dat ze een mooie witte Audi opladen. Lijkt een mooie dure wagen, maar is van bouwjaar 2009 en heeft over de 180.000 km op de teller (of schade autos). Doelgroep is dus jonge gasten die net hun rijbewijs halen en een mooie wagen willen rijden, maar vooral alleen naar de buitenkant kijken en niet naar de KM teller kijken.

      Het lijkt mij dat deze Boy een bedrijfje heeft opgezet en zo wat autos uit het bedrijf van zijn oom verkoopt. Fiscaal trucje *ehhhum*.

      Beantwoorden