Carlo Heuvelman doodgeslagen op Mallorca

De Nederlander die vorige week woensdag zwaargewond raakte nadat hij tijdens een vechtpartij tegen zijn hoofd werd geschopt, is de 27-jarige Carlo Heuvelman uit Waddinxveen. De politie in Spanje kon reeds één verdachte aanhouden, maar is nog op zoek naar de overige verdachten die inmiddels zijn terug gevlucht naar Nederland.

Relschopppers

Carlo Heuvelman was met vier andere vrienden op vakantie op het eiland Mallorca. Vorige week liepen ze op een onfortuinlijke manier een groep jongens tegen het lijf die volgens getuigen al de hele avond problemen veroorzaakten. Het zou gaan om een groep van dertien jongens in de leeftijd van 18 tot 20 jaar. De groep zou een villa hebben gehuurd in de omgeving van S’Arenal. Negen jongens uit de groep van dertien zouden woensdagnacht bewust op stap zijn gegaan om heibel te maken. Vanwege hun wangedrag werden ze eerder die nacht al uit een café gezet.

Carlo Heuvelman

Rond 02.30 uur liep de situatie helemaal uit de hand in Playa de Palma. Carlo Heuvelman en zijn vier vrienden liepen de negen relschoppers tegen het lijf en werden zonder enige aanleiding door de groep mishandeld. Carlo Heuvelman zou hierbij op de grond terecht zijn gekomen en meermaals tegen zijn hoofd zijn geschopt. Ook zijn vier vrienden raakten bij de aanval gewond. Carlo Heuvelman kreeg bloeduitstortingen in zijn hersenen door de trappen tegen zijn hoofd en vocht enkele dagen voor zijn leven. Gisteren verloor hij die strijd en kwam hij te overlijden.

Verdachten

De Spaanse politie heeft inmiddels één verdachte kunnen aanhouden. Het gaat om een 18-jarige Nederlander. Toen de verdachten in de gaten kregen dat de Spaanse politie ze op de korrel had boekten ze halsoverkop, en een dag eerder dan gepland, een vlucht terug naar Nederland. De aangehouden verdachte bleef echter iets langer om de sleutel van de gehuurde villa in te leveren. Hij werd op het vliegveld aangehouden, maar is inmiddels weer op vrije voeten.

De Spaanse politie heeft inmiddels een internationaal opsporingsbevel uitgevaardigd en vraagt Nederland om hun overlevering. Wanneer dit gebeurd zullen ze worden vervolgd voor doodslag of moord. De Nederlandse politie zegt het uitleveringsverzoek nog niet te hebben ontvangen. Zo lang dat niet zo is kan de Nederlandse politie geen actie ondernemen.

17 gedachten over “Carlo Heuvelman doodgeslagen op Mallorca

  • juli 19, 2021 om 16:42
    Permalink

    Hoop dat het blanke Hollanders zijn. Scheelt toch weer een 100d PVV stemmers als het gewoon Karels zijn.

    Mvg
    Omgekeerde racist

    Beantwoorden
    • juli 20, 2021 om 21:41
      Permalink

      Wat een ontiegelijke lul ben jij dan ….. graf sensatie zoeker dat je bent ….Popy doen over de rug van een verschrikkelijke tragische dode ….

      Beantwoorden
    • juli 21, 2021 om 09:24
      Permalink

      Triest dat je gedachte zo beperkt is en je racisme tegen inheemse Nederlanders zo uit spreek.

      Mocht je opmerking kloppen, brengt dat het percentage van 9,9% criminele blanke Nederlanders naar 9,91% criminele blanke Nederlanders. Blijft er toch nog 90,09% over voor het importtuig.

      Dit is geen discriminatie maar zijn de keiharde feiten. Door het niet bij de naam noemen van het beest, verergert het probleem zich alleen maar.

      Beantwoorden
  • juli 19, 2021 om 18:28
    Permalink

    Geen woorden voor. Rust zacht Carlo. Hele veel sterkte voor de nabestaanden. Ik hoop dat de daders worden uitgeleverd en de meest zware straf opgelegd krijgen en a.u.b. volledige straf uitzitten in Spanje. Tussen de ratten waar jullie thuishoren.

    Beantwoorden
    • juli 21, 2021 om 06:22
      Permalink

      Helemaal mee eens! “Stoer” doen met z’n 13-en(!!!) en een onschuldige jongen vermoorden, omdat ze er zin in hadden. Ik hoop, dat ze snel in een SPAANSE cel zullen wegrotten. Dan zijn ze niet meer het mannetje. Nee, dan zijn het jongetjes, die huilen om mammie. En pas daar maar op met de zeep! Onvoorstelbaar en inderdaad een stelletje ratten. Uitleveren die pulp!

      Beantwoorden
  • juli 20, 2021 om 01:39
    Permalink

    Stelletje t3ringlij3rs.
    Hebben nu alle tijd om advocaatje te zoeken.
    Eerst de grote jongen uithangen, maar dan toch maar een vlucht eerder boeken terug naar mama en papa, en jezelf verschuilen op je zolderkamertje.
    Je zal het nieuws maar eens thuis krijgen zeg.

    Beantwoorden
    • juli 23, 2021 om 17:56
      Permalink

      Wat een zieke figuren lopen er toch rond bah ! Wel zo groot zijn met zijn 13en om iemand dood te schoppen maar zodra het leed geschiet is met de staart tussen de benen naar huis ….. nou ik hoop dat die knul die ze hebben ze allemaal verraad en ze allemaal overgeleverd moeten worden naar Spanje .
      Daar hebben ze de daad gepleegd en een onschuldige het leven ontnomen daar moeten ze berecht worden .

      Verder wens ik alle nabestaande en vrienden en iedereen die dit vreselijke schouwspel heeft gezien enorm veel sterkte !
      Maar ook de ouders van de daders wens ik sterkte het zal je kind maar wezen

      R .I.P Carlo veel te jong 🖤

      Beantwoorden
  • juli 20, 2021 om 10:25
    Permalink

    Allemaal oppakken en uitleveren. Wat een “helden” om deze jongen met zijn allen zo te mishandelen dat hij komt te overlijden. Droevig! Dat ze jaren mogen zitten in een Spaanse cel hoop ik echt!

    Beantwoorden
    • juli 21, 2021 om 06:26
      Permalink

      Als dit mijn zoon was, dan zou ik op pad gaan en de daders hoeven dan niet meer uitgeleverd te worden! Die arme jongen, lekker op vakantie, kom je zo’n stel idioten tegen, gvd! En dan inderdaad snel vluchten naar mammie. Tjonge jonge. Echte “mannen”, zeg! NOT

      Beantwoorden
  • juli 20, 2021 om 13:39
    Permalink

    Gewoon te gek voor woorden ruzie oké maar als je het met de dood moet bekopen niet normaal. Allemaal oppakken en mooi een jaartje of tien laten zitten. Maar de straf zal wel weer tegenvallen dat is Nederland

    Beantwoorden
  • juli 20, 2021 om 16:55
    Permalink

    Vreemd dat de Nederlandse politie de verdachten niet kan oppakken, nochtans hebben ze een landgenoot vermoord. Dat betekent ook dat je als Nederlander best je moord op bv je vrouw of man, pleegt in het buitenland en dan geraak je ermee weg….

    Beantwoorden
  • juli 21, 2021 om 10:13
    Permalink

    Nu maar hopen, dat ze worden uitgeleverd aan Spanje. Die lafaards moeten zwaar boeten voor hun achterlijke actie. In Spanje zijn ze dit soort vuilnis onderhand ook wel zat, dus hoop op een zeer lange straf.

    Beantwoorden
  • juli 21, 2021 om 18:18
    Permalink

    Je bent geen “Omgekeerde” racist.

    Je bent gewoon een racist.

    Walgelijke zwakkeling, Lekker je politieke waanbeelden pushen over de rug van de doden.

    Beantwoorden
  • juli 22, 2021 om 08:13
    Permalink

    Werkelijk te bizar voor woorden. Vreselijk dit😪
    Heel veel sterkte voor zijn nabestaanden. Ik hoop dat de daders in een Spaanse gevangenis terecht komen. Is heel wat anders dan een Nederlandse.

    Beantwoorden
  • juli 22, 2021 om 13:07
    Permalink

    Verschrikkelijk zeg

    Omhoog gevallen koorballetjes die met hun creditcard wapperen en snel snel een andere vlucht boeken.
    En nu mogen pappie en mammie de ellende weer s oplossen met dure advocaten .

    Ik hoop dat ze voor langere tijd in Mallorca mogen verblijven.

    Beantwoorden
  • juli 23, 2021 om 19:18
    Permalink

    Wat verdrietig voor de familie en de vrienden van deze jongen. Grootste nachtmerrie. Er kan een oergevoel opkomen waarvan je niet wist dat je dat in je zou hebben. Als dit mijn zoon zou gebeuren zou het zwart worden voor mijn ogen.
    Ik zou mijn leven blijven zoeken om wraak te nemen.

    Beantwoorden

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *